Copyright © Tuğçe'nin Kitaplığı
Design by Dzignine
30 Ocak 2013 Çarşamba

Sevginin Çeşitleri, Hayatımdaki Etkileri ve Yeni Kitabım – Bella Andre | Konuk Yorum


Bella Andre_1
Bella Andre, bizleri kırmadı ve geçtiğimiz hafta tamamlanan blog turu çerçevesinde bizim için bir de konuk yorum yazdı, ama ben bu sıra biraz fazla yoğun biri olarak ancak çevirisini yapıp koyabildim :( Aynı şekilde söyleşiyi de bu hafta yayınlayabileceğim.
---
Ne derler bilirsiniz; iyilik iyilik doğurur. Bence aynı şey, sevgi içinde geçerli; hayatınızda ne kadar çok sevgi – her türlü sevgi – olursa, siz de hem kendinizi hem de çevrenizdekileri sevmeyi o kadar rahat öğrenirsiniz. Doğduktan hemen sonra, ilk öğrenilen sevgi; aile sevgisidir. Daha sonra, arkadaşlar gelir, sonra da erkek/kız arkadaşlar ta ki; “O”nunla tanışana kadar.

Benim için en önemlisi aile sevgisi. Eşim her zaman bana destek olmuştur ve her zaman yaptığımız her şeyde eşit şekilde katkı sağlamaya, beraber olmaya çalışırız. Sürekli yazacak yeni bir kitabım olduğu için, sayfalarımı çocuklar okuldayken tamamlamaya çalışıyorum. Ama tabii ki, çoğu zaman yapacaklar listem akşam saatlerine sarkıyor, genellikle MacBook Air’ımı alıyorum ve oturma odasında çocuklar halının üzerinde oynarken, bende yazımı yazıyor, e-postalarımı cevaplıyorum.

Aslına bakarsanız, tam da şu anda; oğlum beyzbol kartlarını yerde düzenliyorken, kızımda yanında oturmuş boya yapıyor…ve harika kocam da mutfağı toparlıyor. (Temizlik becerileri olan erkekler için bir alkış alalım!) Umuyorum çocuklarımız için, büyüdüklerinde ve kendi hayat arkadaşlarını bulduklarında; gerçek sevginin ne olduğunu bilmelerine yardımcı olabilecek, sevgi dolu ve doyurucu bir ortam yaratmayı başarıyoruzdur.

Kitabımda da benzer unsurları göz önünde tutmaya çalışıyorum…

Mary Sullivan, Sullivan serisinin yetenekli sekiz çocuğu için örnek oluşturacak bir sevgi sunuyor. Çünkü onlara çok değer veriyor ve onlarda aynı şekilde birbirlerine değer veriyorlar. Eşlerinde de bu sevginin, bağlılığın daha azını kabul etmeye razı olmuyorlar. Ayrıca ailenin sezgileri ve birbirleri için hisleri de, diğerleri aşık olurken farkedebilecek kadar güçlü.

Cover 7 - Come A Little Bit CloserSon kitabım Come A Little Bit Closer’da Smith – ailedeki ünlü bir oyuncu olan kardeş – yardımcı oyuncusunun kız kardeşine kaptırıyor kendini. Ancak Valentina, ünlü film yıldızının büyüsüne kapılıp, onunla yatağa girecek bir kadın olmamaya kararlı. Ve Smith’in ailesi Valentina ve Smith ile bir araya gelince, Onun, Smith’in şimdiye kadar birlikte olduğu kadınlardan farklı olduğunu hemen anlıyorlar – ve tabii Smith’in de onun sayesinde ne kadar mutlu olduğunu farkediyorlar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...