Copyright © Tuğçe'nin Kitaplığı
Design by Dzignine
30 Ocak 2013 Çarşamba

Fall In Love With The Sullivans Blog Tur - Bella Andre | Söyleşi


Bella Andre_2Geçtiğimiz hafta yayınlamış olmam gereken bir yazı daha, buyurun bakalım... Benimde katılımcısı olduğum Novel Publicity'nin düzenlediği Fall In Love With The Sullivans blog turu için yaptığımız Bella Andre Söyleşisi, yazarın yakışıklı ve güzel kahramanları hakkında konuştuk...

Son derece güzel ve incelikle yarattığınız karakterleriniz ve hikayeleriniz içine yerleştirdiğiniz sürprizleriniz var. Herhangi bir türde yazabilir ve aynı becereyi gösterebilirmişsiniz gibi görünüyor. Niçin aşk romanı?

Öncelikle, iltifatlar için teşekkür ederim. Her zaman aşk romanı türünün tam bir hayranıydım. Gençlik yıllarımdan beri, bu türde neredeyse her gün bir roman okudum. Bu nedenle, birgün kafamda karakterler oluşmaya başlayınca, bu türde en doğal tercihim oldu. :)

Peki Sullivan kardeşleri anlattığınız, bu birbirine bağlantılı modern aşk romanı serisi aklınıza nereden geldi? Çıkış noktanız neydi?

Tarihi aşk romanlarında – Julia Quinn’in Bridgerton yada Nora Roberts’ın MacGregorlar serileri gibi – popular  olan aile serilerini oldum olası sevmişimdir. Aynı zamanda eşimin geniş ailesinden de ilham aldım diyebilirim. Komik ve sıcak aile dinamiklerini, çok sevdiğim, alfa erkeklerin yer aldığı seksi modern aşk hikayeleri ile birleştirmek çok doğal geldi.

Herkesin en sevdiği Sullivan farklı gibi. Biliyorum, şimdi bu soru size çocuklarınız arasında bir seçim yapın gibi gelecek ama, sizing en sevdiğiniz Sullivan hangisi? Ve en çok hangisi sizing gibi?

En sevdiğim Sullivan olarak, beşinci kitabı düşünerek Mary Sullivan’ı – aile reisi – seçeceğim sanırım.  Ailenin kalbi ve bir onları bir arada tutuyor. Ne zaman onu içeren bir sahne yazsam, tamamen duygusallaşıyorum. Hatta Come A Little Bit Closer’da (Smith Sullivan’ın hikayesi) Smith’in aşk hayatı için tavsiye almak üzere annesini aradığı sahne, bir çok okur tarafından bu seride ki en beğenilen sahne.
Bana en benzeyen için sanırım Sophie Sullivan diyeceğim, I Only Have Eyes For You kitabından. Kitap okumaya bayılıyor (bir kütüphaneci) ve bir şey istediğinde (ki bu durumda istediği kötü çocuk Jake McCann) peşini bırakmıyor. Tabii ki, birazda Lori Sullivan’a benziyorum; çok konuşmam ve sürekli gülmemle.

Size göre iyi bir aşk hikayesinin içerikleri nelerdir? Ve hayatta bu noktada kurguya benziyor mu? Neden?

Karakterlerimi sevmeyi seviyorum. Ve hikayemi yazarken; iki tane iyi, hoş, (ve neden yakışıklı/güzel olmasın) sevilmeyi hakeden ve karşılığında verecek dünya kadar sevgisi olan, kendilerini tamamlayan O kişiyi bulamadıkları için hataları olan, kahramana ihityacım var. Kurgularımın, hayatın biraz daha ötesinde olmasını seviyorum – Sullivanlar, fazlasıyla ateşli, duyarlı ve özenliler – ama yüreklerinde olabildiğince gerçekler.

Sizin kocanız ile olan aşk hikayeniz Sullivanlar serisini nasıl etkiledi? Kendi hayatınızdan alınmış hiç bir sahne var mı?

Tüm dünyadaki en harika eşe sahibim. Sevgi dolu, sıcak, duyarlı ve son derece yakışıklı. Beni şimdiye kadar her şeyde sonuna kadar destekledi ve sanırım gücü ve sevme kapasitesi, yazdığım tüm kahramanların çekirdeğini oluşturuyor.

Bunu söyledikten sonra, eklemeliyimki, yazdığım hiç bir sahne doğrudan benim yaşamımdan yaratılmadı. Son derece aktif bir hayal gücüm var diyebilirim. :)

All Sullivan Covers

Kısa bir süre için, Sullivanların dünyasında yaşayan bekar ve genç bir kadın olduğunuzu hayal edelim, altı erkek kardeşten hangisi sizin aşık olacağınız adam olabilirdi ve neden?

Hmmm, bu çok eğlenceli bir hayal oldu! Her birine aşık olurdum ve oluyorumda; tek tek hikayelerini yazarken. Ama eğer bir tanesini seçmem gerekiyorsa, From This Moment On’da hikayesini anlattığım Marcus’u seçerdim sanırım. Her ne kadar tüm Sullivanlar seksi, sevimli ve duyarlıysalarda; Marcus, kendi şaraphanesinde sonsuz şarap stoğu olan yakışıklı ;) Ve bu en büyük kardeşte bir şey var… Ve tabii ki; Zach Sullivan sevimli ve burnu havada tutumun harika bir karışımı, Ryan Sullivan’ın muhteşem kasları var, Gabe kahraman bir itfaiyeci (ve çarşaflar arasındaki yaramaz konuşmalarına bayılıyorum), birde Chase var tabii ki, seksi ve korumacı. Sonra dövmeleri ve kasları ile (Sophie Sullivan’a aşık olan) Jake McCann var. Gelecek kitap olan Always On My Mind’ın kahramanı Lori’ninkini hiç söylemiyorum bile. Sanırım Lori’nin kahramanı şimdiye kadar yazdığım en yakışıklı ve ateşlisi olacak.

Dediğim gibi, sadece bir tanesini seçmekte pek başarılı değilim, bu nedenle bir kere daha söylüyorum HEPSİNİ SEÇERDİM!

Sullivanlar ve eşlerinin, fotoğrafçılıktan, heykeltraşlığa, aktörlüğe, müzisyenliğe, işletmeciliğe, itfaiyeciliğe, kütüphaneciliğe ve profesyonel sporculuğa kadar değişen iş alanları ve heyecan verici hayatları var. Bu iş alanlarını doğru verebilmek için ne gibi araştırmalar yaptınız? Bu araştırmalara dair bizimle paylaşabileceğiniz değişik anektodlar var mı?

İtfaiyecim Gabe ve beyzbol oyuncum Ryan için, daha önceki serilerimde sporcular ve itfaiyecilerle ilgili yazdıklarım yardımcı oldu. Sonoma’da yaşıyorum ve şarap ve sarap bağlarına dair fazlaca tecrübem var; bu Marcus’un epey işine yaradı. Ve bir yazar olarak birçok kütüphaneci ile bir aradayım, bu da, Sophie için inanılmaz bilgiler almamı sağladı.

İlham kaynağı gerektiren diğer kitaplar için, internet inanılmaz bir kaynak ve tabii ki, gerektiği durumlarda profesyonellerden de yardım aldım.  Her ne kadar daha önce itfaiyeciler ile ilgili yazmış olsam da tüm sahnelerimi bir itfaiyeciye okuttum ve aynı şekilde Smith’in rol yapması ve setle ilgili sahneleri de bir film yapımcısına yolladım.

If You Were Mine kitabınızdaki Yorkie yavrusundan, Danua kurtarma operasyonundan, Atlastan çok etkilenmiştim. Siz de bir kopek dostu musunuz? Evcil bir hayvanınız var mı?

Hayvanları *çok seviyorum*. If You Were Mine’daki iki köpek hakkında yazarken en keyifli zamanlarımı geçirdim diyebilirim. Kitapta onlarında kendilerine ait bir aşk hikayesi vardı ve beni son derece mutlu eden bir durumdu. Always On My Mind’da da çok önemli bir role sahip, bir kedi var. Benim tüm ailem hayvanları çok seviyor ve çok yakın bir zamanda bir kedi sahibi olduk. Ya da kedi bize sahip oldu demek daha doğru olabilir.

Sullivanlar serisinin şu anda yedi kitabı var. Kaç kitap olmasını planladınız ve ailenin başka hangi üyelerinin kendi kitapları olacak?

Lori’nin kitabından sonra beş tane de Seattle’da yaşayan Sullivanların kitabı olacak – Rafe Sullivan’ın kitabı ile bu yaz başlayacağım. Ayrıca 2013’te Mary Sullivan içinde planlanmış çok özel bir sürprizim var.

Ve son olarak, hayranlarınıza neler demek istersiniz?

Bana Facebook, Twitter, e-posta ile ya da Goodreads üzerinden yazan ve kitaplarımı ne kadar sevdiklerini ve onları ne şekilde etkilediklerini anlatan herkes benim için çok değerli. Hayranlarımı çok, çok seviyorum! Sullivanlar hakkında yazarken, dünyadaki en keyifli zamanlarımı geçiriyorum…ve hergün bu kitapların çıkmasını bekleyen ve hemen alıp okuyacak olan bir sürü kişinin varlığını bilmek inanılmaz güzel bir his.

Yazara buralardan ulaşabilirsiniz…
Yazarın kitaplarını buralardan satın alabilirsiniz...

Amazon.com -  the sullivans
Kobo - The Sullivans

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...