Copyright © Tuğçe'nin Kitaplığı
Design by Dzignine
6 Şubat 2013 Çarşamba

Beni Seç - Kiera Cass | Tanıtım


benisec_on

14 şubat'ta okurla buluşacak, Şubat ayının en fazla beklenen kitaplarından biri olan Beni Seç'in kapağı birkaç gün önce merak edenler için yayınlandı. Amerika baskısının orijinal kapağı kullanılmış ve bence güzel olmuş, kitaptaki karakteri "America Singer" tam anlamıyla yansıtan kapağı zaten çok beğenmiştim. Kitap son derece eğlenceli,  Cindrella ve The Bachelor yarışmasının karışımı, masal vari bir distopyan... Ayrıca CW bu seriye bir TV dizisi çekiyor, kadro hazır ve pilot bölüm çekildi! Şahsen ben bu kitabın, sevimli bir Disney filmi olabileceğini düşünmüştüm, bakalım dizi film nasıl olacak...
Merakla bekliyorum siz hangi takımda yer alacaksınız, Maxon mi Aspen mi?

Birkaç tane de alıntı paylaşayım sizlere, tabii ki bunlar benim çevirilerim ve kitapta yer alanlardan biraz farklı olabilir, anlayışla karşılayacağınızı umarım :)

"Sığınağım olan küçük kutuya doğru tırmandığımda, yalnız olmadığımı biliyordum. Uzak köşeden birisi, gecenin karanlığında gizleniyordu."  - The Selection

"Devasa banyoda yavaşça ilerledim, attığım her adım, cam ve kalebodurlarda yankılanıyordu. Kocaman aynalarda, Lucy'nin gece elbisemdeki kan lekelerine baktığını gördüm. Sonra Anne'in dikkatli gözleri yakaladı lekeleri. Sonra Mary'ninkiler..." - The Selection

" "Sence, sabahları uyuya kalmak bir yetenek sayılır mı?" sesimin karar veremiyormuş gibi çıkmasına özen göstererek, sordum babama. 
"Evet, bunu yaz. Ve tüm yemeği beş dakikanın altında yiyebildiğini de eklemeyi unutma," diye cevap verdi. Güldüm. Bu doğruydu; yemeğimi nefes alırcasına hızlı bitirmeye eğilimliydim.
Annem "Of, siz ikiniz! Neden sadece tam bir vicdansız olduğunu yazmıyorsun!" diyerek odadan bir fırtına gibi çıktı. " - The Selection

"Hayır, seni ya da onu seçmiyorum. Kendimi seçiyorum." - The Selection

"(Prince Maxon) - Ailen benimkinden oldukça farklı olmalı.
(America) - Bence de - güldüm - öncelikle, bizim evde kimse kahvaltıya tacını takmıyor.
- Maxon güldü. - Singer Evinde, bu daha çok akşam yemeği uygulaması yani?
- Tabii tabii." - The Selection

"...Maxon dudaklarını benimkilere doğru yaklaştırdı ve fısıldarcasına hafifçe beni öptü." - The Selection 
"Eğer sana aşık olmamı istemiyorsan, bu kadar hoş görünmeyi bırakmalısın. Yarın ilk iş, yardımcılarına senin için patates çuvalından birşeyler diktiriyorum." - The Selection  

Baktım ki Aspen'e haksızlık etmişim, bir tane de ondan paylaşayım ;)

"America Singer, bir gün gelecek her gece kollarımda uyuya kalacaksın. Ve her sabah öpücüklerinle uyanacaksın." - The Selection 

578118_205793402900500_884843920_n

Veee işte size Şubat sürprizimiz... Konuşan Kitapların Şubat Ayı turlarından bir tanesi de Beni Seç! Her zamanki gibi kitap yorumu ve Kiera Cass ile söyleşim tur çerçevesinde bu sayfalarda olacak... Takip etmeyi unutmayın!!!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...