Copyright © Tuğçe'nin Kitaplığı
Design by Dzignine
4 Şubat 2013 Pazartesi

The Boys of Summer - C.J. Duggan | Tanıtım ve Alıntı

13562232Bu haftanın ilk yayını yine Xpresso book blitz dahilinde bir kitap tanıtımı :)  The Boys of Summer, C.J. Duggan'ın Summer Serisine ait ilk kitabı. Bu kitap Aralık 2012'de raflardaki yerini aldı... Şimdi konusundan bahsedelim:

Kitap Tanıtım

Onlara 'Onslow Erkekleri' denmesi son derece doğaldı. Yoğun bir haftanın ardından her defasında Onslow Otel'inin kapısından girerek, barın önündeki sandalyelerine otururlardı, yine öyle yaptıklarında kahkaları içten ve oldukça sesliydi. Restaurant bölümünden o tarafa doğru bir baktım; restaurant kısmını uyduruk bir paravan ayırıyordu, benim ve onların dünyasının arasında ince bir ayrım. Onları her  gördüğümde,onu her gördüğümde...Toby Morrison, kendimi gülümsemekten alamıyordum.

On yedi yaşındaki, sessiz sedasız Tess, lisenin bıraktığı izleri unutmak ve en yakın arkadaşı ile keyifli bir yaz geçirmek istiyordu ve yaz için bir işte çalışma fikri pek hoşuna gitmiyordu. Tess'e göre yaz her şeyin olduğu zamandı; göle doğru bisiklet sürmek, Onslow Şovunda havai fişekleri seyretmek ve pazar yerinde su savaşları yapmak.

Peki, arkadaşlarının kendisini çalışması için ikna etmelerine nasıl izin vermişti?

İlk felaketler turu; kaba, zengin turistler, dert olmaya kararlı eski erkek arkadaş, ardından Tess, bu yaz işinden bir hayır gelmeyeceğine emin olmuştu. Ama tam böyle düşünürken, Tess, 'Onslow Erkekleri' adı verilmiş ve araba kullanacak, bira içecek ve eve giriş saatleri konusunda endişe etmeyecek yaşta olan bir grupla bir arada bulur kendini. Tess'in yaz işi, dünyasına bir dizi ilki, yeni arkadaşları, yasak aşkı ve kalp kırıklığı yaratan bir kaos getirmiştir. Hepsi de, asla unutamadığı erkeklerle ...

Hayatı boyunca hatırlayacaği bir yaz olacaktır.

Kitaba dair daha fazla detay için tık tık...

 ---

Alıntı 

"Sakın aklından bile geçirme!" kolunu tuttum ve onu geri çektim. Gözleri, elimin kolunu tuttuğu yere çevrildi. Elimi çekmedim, elimi çekmek üzere hareket etmeyi başaramadım; bir anda gülümsemeler, şakalar kesildi, sadece o ve ben ve koltuktaki yerimiz kaldı. Sadece müziği duyabiliyor ve vücudunun sıcaklığını hissedebiliyordum, bir de kendi göğsümün hızla inip çıkışını.

Toby'nin sessiz ve rahatsız edici kelimeleri beni, bir anda dünyaya geri döndürdü.

"Adam erkek arkadaşın mı?" Cevabımı beklerken, gözlerini yüzüme çevirdi. Ağzım açık kaldı; sorudan sok olmuş halimi gizlememe imkan yoktu.

Gözlerimi kırpıştırdım ve elimi kolundan çektim. İki kelimeyi bir araya getirmeye zorlandım...

"Ah - hmm, hayır, öyle bir şey değil, biz sadece arkadaşız."

Donuk bakışı hiç değişmedi, yüzünde herhangi bir duygudan eser yoktu. Yüzünden ne düşündüğünü anlamak öyle zordu ve ben onu anlamayı öyle çok istiyordum ki.

Kafasını salladı ve bana CD kutusunu verdi. "Gidip, şu çocukların hile yapmadığına emin olsam iyi olacak."

---

Ve bir kelime daha etmeden kalktı; bilardo masasına doğru yürüdü. --- Ve tabi ki yine çekilişimiz var ;) hem de bu sefer iki adet... Bir tanesi e-kitap için, diğeri ise imzalı bir kitap ve kitap ayracı için.

a Rafflecopter giveaway  

a Rafflecopter giveaway

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...