Copyright © Tuğçe'nin Kitaplığı
Design by Dzignine
4 Şubat 2013 Pazartesi

The Voice Kitabının Yazarı Jennifer Anne Davis İle Yayımlanma Yolculuğu Üzerine Kısacık | Söyleşi


ABM_3672
Geçtiğimiz hafta tanıtımını yaptığım The Voice kitabının yazarı Jennifer Anne Davis ile kitabı ve yayımlanma öyküsü üzerine kısa ama sıcak bir sohbet yaptım, buyurun... İnşallah kitabı da okuyacağım ve en kısa zamanda yorumlayacağım!

Her yazarın bir yayımlanma hikayesi vardır? Sizin yolculuğunuz nasıldı? 
Uzun! Bir kitap yazdım ve son derece başarısız bir şekilde onu yayımlatmaya çalıştım. O zamanlar, ne yaptığıma dair, hatta hangi türde yazdığıma dair bile fikrim yoktu. Sonra bir makale yarışmasına katıldım ve kazandım! Makalem bir kitapta yayımlandı ve bu benim yazma konusundaki tutkumu ateşledi. Daha sonra genç edebiyatı türündeki romanları okumayı sevdiğimi farkettim ve okumak istediğim kitabı yazmaya karar verdim. The Voice kitabının taslağını oluşturdum. Dört ayda yazdım ve yaklaşık bir sene kadar üzerinde düzeltmeler yaptım ve yayıncılar ile ajanslara yolladım. Hikaye ile ilgilenen birçok kişi oldu. Sonunda genç edebiyatı romanlarına yönelmiş küçük bir yayınevi ile yola devam etmeye karar verdim ve daha mutlu olamazdım!

Son derece etkileyici ve güçlü başlayan The Voice'u yazmak aklınıza nereden geldi? 
Bir kulübede kilitli kalmış bir kız ile ilgili bir rüyayı sürekli görüyordum. İlk başta, koruyucu meleğinin onu kurtarmasını düşündüm ama sonra farkettim ki, melekler etrafında dönen çok fazla hikaye zaten var. Telepati fikri hoşuma gitti, böylece hikaye ortaya çıkana kadar bu konunun etrafında döndüm, durdum.

İlk kitabını yayımlatan bir yazar olmak nasıl bir duygu?
Tamamlanmışlık hissi, korku ve saf neşenin garip bir karışımı. Kitabı yayımlanmış bir yazar olma hayalimin gerçekleşmiş olmasından ötürü, inanılmaz heyecanlıyım! Kitabımın ARC kopyasını ve kitapta kendi fotoğradımı gördüğüm zaman, ağladım! Ama yine de, insanların yazdığınız bir şeyi okuması ve hakkıda yorum yapması alışması ve kabullenmesi zor bir düşünce. Gerçekten hikayemi, insanların seveceğini umarım. Biraz daha dışardan bakmaya çalışıyorum, çünkü biliyorum ki; herkes beğenmeyecek ve bu tabii ki normal (ya da en azından kendime söylediğim bu). Raflardaki yerini alacağı tarihi düşündükçe midemde kelebekler uçuşuyor!!!

Jennifer Anne Davis, bu kısacık ama sıcak sohbet için çok teşekkür ederim... 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...