Copyright © Tuğçe'nin Kitaplığı
Design by Dzignine
30 Ocak 2013 Çarşamba

Gabriel O. Emerson'u Twitter Chat ile Yakından Tanıyalım... Bölüm 1 | Söyleşi



Biraz geç oldu ama @THESUBCKUBbooks’tan twitter chat’in dökümü biraz geç geldi ve bir hayli uzun, bu nedenle ikiye böldüm :) neyse geç olsun, güç olmasın. www.thesubclubbooks.com sitesinin yazarlarına ve Sylvain Reynard’ın halkla ilişkileri sevgili Enn Bocci’ye bu sohbeti tercüme ve kullanma hakkını bana verdikleri için ayrıca teşekkür ediyorum, bu twitter chat’i onlar sayesinde okuyorsunuz… İyi eğlenceler…
*SR olarak gördüğünüz cevaplar Sylvain Reynard’ın kitabın kahramanı Gabriel O. Emerson olarak cevap verdiği kısımlar, koyu renkler ise okurların yönelttiği sorular. Ayrıca tüm tweetler #lust101 hashtagi ile gönderildiğinden gerekli olmadıkça bunu yazıdan çıkarttım, bilginiz olsun…

THESUBCLUBbooks: Sessizlik lütfen! Profesör aramızda. Bugün #lust101’de bize katıldığınız için çok teşekkür ederiz.

SR: İyi akşamlar bayanlar (THESUBCLUBbooks’un tüm yazarları bayan)… Bu tatil sezonunda sizlerde birisi ile eve gidebilmeyi umuyorum …

Profesör Emerson, Gangnam Style’in ne olduğunu öğrendiniz mi?
SR: Maalesef evet, SR bana websitesinin linkini yolladı ve bütün bu çılgınlık nedir anlamış değilim.

Okuyucular olarak, Siz ve Julia’nın bir bebek beklemesine hazırlıklı olmalımıyız?
SR: Bunu söyleyemem… ama şunu söyleyebilirim; denemekten son derece keyif alıyorum

Profesör, bu size garip bir soru gibi gelebilir ama dün gece Maddison House’damıydınız? (Toronto’da bir bar)
SR: Maddy’e bir yada iki kere gitmişliğim var ama Brunswick House’u daha çok tercih ederdim.

Dante’nin Cehennemi’ni öğrenmenin en iyi yolu nedir? Hangi kitap en iyisidir?
SR: Mark Musa yada Dorothy L. Sayers’tan herhangi bir şey okunmaya değer. Aynı zamanda Digital Dante ve Danteworlds adlı websiteleri de var.

Merhaba Profesör, evinize araba ile giderken zavallı Julia’yı sırılsıklam yürürken gördüğünüzde ilk düşündüğünüz ne olmuştu?
SR: Üzücüydü, “Kahretsin, bu benim suçum” diye düşündüm.

Bize vakit ayırarak, bu sohbete katıldığınız için teşekkür ederim. Harika bir Noel geçirmenizi dilerim.
SR: Sana da Mutlu Noel’ler Theresa

Profesör, televizyon seyrediyor musunuz? En sevdiğiniz dizi hangisi?
SR: Haberler dışında çok az TV seyrediyorum. Biraz spor ve Law & Order dizisini.

Ben Dante ve Dante’nin Cehennemi hakkında bilgi edinmek istiyorum, hangi versiyonu ve referans kitapları önerirsiniz?
SR: Biraz önce buna benzer bir soruya cevap yazmıştım, kesinlikle Mark Musa ve Dorothy L. Sayers

Kravat takmayı ve lazer operasyonu hiç düşündünüz mü?
SR: Kravat takmayı seviyorum ve gözlerim lazer operasyona gerek duyacak kadar ileri durumda değil, gözlüklere sadece okurken ihtiyaç duyuyorum, yatak odasında onlarsızda gayet iyiyim

İyi günler Profesör, Ders vermeye başlayınca hiç hayran mektupları aldınız mı?  Mektuplara ne yaptınız?
SR: Zaman zaman marjinal notlar aldığım oldu. Onları yoksaymam yada kurul başkanıma iletmem gerekli. (yada notları saklayabilirim tabii)

Profesör, Arzu üzerine verdiğiniz konferansa katılmıştım, zaman Cennet’i kapsamlı bir şekilde tartışmaya yetmemişti. Yeniden yapmayı düşünüyor musunuz?
SR: Kat, seninle Cennet hakkında konuşmaktansa seni Cennet’e götürmeyi tercih ederim ama bunu düşüneceğim.

Profesör, bağış toplamak amacıyla verilen çay partisinde, Prof. Picton; size borçlu olduğunu ağzından kaçırdı ve sonra hızlıca konuyu değiştirdi, bu konuyu biraz açıklamak ister misiniz?
SR: SR “spoiler” ile ilgili birşeyler söyleyip durdu, bu da ne demekse artık.

Elma bahçesini, elmanın yasak meyve olması nedeniyle mi tercih ettiniz?
SR: Tam olarak ben seçtim denemez, sadece ailemin evinin arkasında ki bahçe işte. Ama benim için önemli bir bahçe.

Profesör, eğer herhangi biri yada birşey olarak yeniden dünyaya gelebilseydiniz, ne yada kim olmak isterdiniz?
SR: İnsan dışında herhangi birşey olarak yeniden doğduğumu düşünemiyorum bile. Ama biraz daha uzun boylu olmayı isterdim.

Profesör, “aşkın dili” olduğuna ve herkesin kendine özgü bir şekilde sevildiğini hissetmeye ihtiyacı olduğuna yada bunu farklı şekilde hissetmeyi istediğine inanıyor musunuz?
SR: Bununla ilgili hiçbirşey bilmiyorum ama kulağa doğru geliyor.

Profesör, Julia diğer kadınlarla bu kadar rahat olmanızı ve flirt etmenizi sorun ediyor mu?
SR: Başım derde girmeden bir sonraki soruya geçelim

İyi geceler Profesör Emerson, evlilik hayatı nasıl gidiyor?
SR: Teşekkür ederim son derece keyifli, tamamen farklı bir şekilde traş olmayı öğrendim.

Siz ve Julia, birlikte bir kitap yazmayı düşündünüz mü?
SR: Evet. Sanırım sevişme üzerine bir kitap yazmalıyız.

Seks içeren bir kitap mı? (bu soru reklamcısı Enn Bocci’den geliyor)
SR: Enn’den de herhangi bir sır saklanmıyor; O, herşeyi bilir.

Herşey iyi olmak ve “iyiler” listesine girmekten ibaret değil. Julia’ya Noel için ne hediye alıyorsunuz, Profesör?
SR: Bunu, ah... kişisel sebeplerden dolayı, kendime saklıyorum. Ama arzu edene, Londra’da bulunan Agent Provocateur mağazasını tavsiye edebilirim.

Profesör, Julia ile Noel’de ne yapıyorsunuz? Özel bir plan var mı?
SR: Aile ile vakit geçirmek haricinde, Floransa ve Umbria’da olacağız ve umuyorum tam şöminenin önünde.

Eğer Julia ile olmasaydınız, *gözlerini kırpıştırarak* Noel’i benimle geçirmeyi düşünürmüydünüz?
SR: Kesinlikle, avatarlar konusunda şüphesiz zevkliyim. (bu soruyu soran @Kathy_Cristina nın avatarına twitterdan sizlerde göz atabilirsiniz, kendisi aynı zamanda sohbeti düzenleyen blogun moderatörlerinden)

Profesör, Julia’yı iki saat boyunca Paulina ile bırakmak biraz kaba değil miydi sizcede! Sakladığınız başka bir sır var mı? Paulina hala bir tehdit oluşturuyor mu?
SR: Hayır.

Açıklama: Toronto’nun bazı bölgelerinden *ahemahem* ROM gibi, Profesörü düşünmeden geçemez oldum.
SR: Teşekkürler Teresa, ROM benim içinde artık eskisi gibi değil.

Profesör, Grinin Elli Tonu Serisi için ne düşünüyorsunuz? Teşekkürler.
SR: Sanırım Christian Grey’e sıkı bir rakip olabilirim.

Profesör, üçüncü kitapta ortaya çıkacak; Juliane’nin bilmediği başka sırlarınız var mı?
SR: Evet

Prof. Emerson, Sevgililer gününden önce sizi tekrar görme şansımız var mı?
SR: Maria, senin için birşeyler yapabilirim istersen.

İyi geceler Profesör, Grace’in anısına başka bir dövme yaptıracak olsaydınız, bu ne olurdu?
SR: Latince “Grace”

Profesör, düğün gününüzde; Julia’yı size doğru, gelinlikle yürürken gördüğünüzde ne düşündünüz?
SR: Yer yüzüne gelmiş bir melek gördüğümü.

Sevgili Julia ile birlikte İtalya’ya döndünüz mü?
SR: Evet, en sevdiğimiz yerlerden birisi orası.

Profesör, eğer Julia arzularınızın ve isteklerinizin merkezinde olmasaydı, Paul için nasıl hissedersiniz?
SR: Pek benim tipim değil.

Peki Profesör, eğlenceli bir soru... Eğer bir süper güce sahip olabilseydiniz, ne olmasını isterdiniz?
SR: X-ray görüşü

Eğer Julia hayatınıza yeniden girmeseydi, Paulina ile yeniden bir ilişki yaşama şansınız varmıydı?
SR: Sanmıyorum.

İyi geceler Profesör, sizi görmek güzel.  Julia ile bu Noel sezonunda ne yapıyorsunuz?
SR: Seyahat, aile ile birlikte vakit geçirmek – Floransa ve Umbria.

Julia ve Gabriel arasındaki ilişki daha erotik bir hale gelecek mi?
SR: Mükemmeli iyileştirmek zordur.

Aldığınız ve verdiğiniz en romantik Noel hediyesi neydi?
SR: Hediye olarak, düşünceli ve kişisel birşeyler vermeye çalışırım her zaman.

İyi akşamlar efendim, kitaplarınızın hangi kısmı, sizin kendi hayat tecrübenizi en iyi yansıtıyor.
SR: Günahlardan arınma ile ilgili olan herhangi bir kısmı

Julianne ve siz, Princeton’da çalışmayı düşünür müsünüz?
SR: Evet

#lust101 hakkında bir seminer verir misiniz?
SR: Sanırım bunu ayarlayabiliriz.

Merhaba Profesör, sizinle tanışmak bir zevk. İspanyolca konuştuğunuzu duymak isterim. Konuşabilir misiniz? Sevgiler.
SR: Buenas noches. Como Estas? (iyi geceler, nasılsınız?)

Gabriel Poutine sever yada yer mi? (Poutine, Quebec’e özgü, artık tüm Kanada’da, hatta Kuzey Amerika’da bazı yerlerde de bulabileceğiniz bir tip fast food)
SR: Yüce Tanrım, kesinlikle hayır! Ben Kanada’lı değilim.

Profesör, Julia ile sizi beyaz perdede görecekmiyiz?
SR: Eğer beyaz perde ile herhangi bir işim olursa, sorun şu ki; kendim oynamam gerekir.

Eğer kendiniz oynamayacak olsaydınız, siz ve Julianne’i kimin oynadığını görmek isterdiniz?
SR: SR, bana doğru cevabın okuyucunun secmesine izin vermem olduğunu söylüyor ama ben, David Gandy ve Carey Mulligan olabilir, diye düşünüyorum.

Profesör, Julia’nın ilk dersinize girdiği ilk  gün ne düşünmüştünüz? Dersten sonra sizi görmesini söylemiştiniz?
SR: Şiddetli bir öfke haricinde, bir yerden tanıdık geldiğini düşünmüştüm. Ve beni görmezden geliyordu.

Ofisinizde o gün, ona ne demeyi istemiştiniz?
SR: Kafasını toplayıp, kahrolası dersimden kalmadan önce kendisine gelmesini söyleyecektim.

Buonasera, Profesör. Merak ediyorum, acaba en sevdiğiniz İtalyan yemeği hangisidir?
SR: Buonasera, Elena. Come stai? Spaghetti con limone (iyi akşamlar Elena, Nasılsın? Limon Soslu Spagetti)

Profesör, Julia gelmemiş olsaydı, sizce Christa sizi baştan çıkartma denemelerinde başarılı olur muydu?
SR: Sadece ayık olamayacak kadar sarhoş ve kör olsaydım.

Julia’nın Harvard’daki çalışmalarına ve sizin @BU (Boston Universitesi)’daki yeni işinize rağmen hala aktif, yoğun bir aşk hayatınız var mı?
SR: Bu boyuttaki bir aşk sınırlandırılamaz.

Üçüncü kitapta, Gabriel ve Julia için çok daha yakın, özel ve ateşli sahne olacak mı?
SR: Bu tamamen SR ve hikayeyi anlatanın röntgenci doğasına bağlı.

Profesör, neyden eminsiniz ve size göre aşkın tanımı nedir?
SR: Tanrının bana, yaptıklarıma rağmen merhamet ettiğine eminim.

Profesör, Julia ile birlikte Asya, Filipinler’e gelmeyi düşünüyor musunuz? Sizin için çok güzel plajlarımız var?
SR: Bundan zevk duyarız.

Profesör, dökülün bakalım! Sevgili Profesör, SR’a atabileceğiniz çamur var mı?
SR: Bir kere SR’in yaptığı... SR, bu soruya cevap verirsem beni öldürmekle tehdit ediyor.

Profesör, Julia ile siz, Ana ve Christian’ı yemeğe davet eder miydiniz?
SR: Sanırım, Julia ve Ana birlikte bir öğle yemeği yerse daha iyi olur.
Bu kesinlikle kulak misafiri olabilmek için yakın oturmak isteyeceğimiz bir masa olur.

Gabriel, Julianne’nin kalbini, bir aileye sahip olabileceğin fikrine yeniden açtı mı?
SR: Beni zor duruma sokuyorsun, bu Julianne ile benim aramda  birşey.

Romantik bir gece için hangi şarabı önerirsiniz?
SR: Chianti ile yanlış gidebileceğini düşünmüyorum ama eğer beyaz tercih ediyorsan, Pinot Grigio iyi bir tercih olacaktır.
SR: #lust101 hashtag’i popüler olmaya başladı, bu iyi birşey mi?

Julia’yı Hobbit’e götürdünüz mü? Eğer götürmediyseniz ben götürürüm ve sonrasında sizinle ikinci kahvaltı için buluşabiliriz.
SR: Elli seninle ikinci kahvaltıyı paylaşmak bir zevk olacaktır. J’e gerekli ayarlamaları yapmasını iletirim.

*ellerimi sağa sola sallıyorum* Merhaba Profesör, Dante’nin Cehennemini çalışmaya karar vermenizi ne sağladı ve neden? Karanlık sırlarınız mı var?
SR: Evet. Dante seksi ve hem erkek hemde bayan öğrencilerin yeterince ilgisini çekecek kadar dehşet barındırıyor içinde.

Efendim, eğer sizin için sorun yoksa, sizce arzu, şehvet; aklın mı, vücudun mu yoksa kalbin eseri mi?
SR: Akıl ve vücut birbirine bağlı, bu nedenle ikisi birden ama ne kadarı kalpten geliyor tam emin değilim.

Sevgili Prof, farkında mısınız? Biz kızlar, alıntı yaptığınız her kitabı okuyor, siz dediniz diye Aramis’i kokluyor, seviyorsunuz diye yaban mersinli kek yapıyoruz, vs vs vs
SR: Hayır, aslında bunun farkında değildim, biraz daha anlatır mısın?... Ve fotoğraf yolla (yüksek topuklu giymiş ol)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...