Copyright © Tuğçe'nin Kitaplığı
Design by Dzignine
30 Ocak 2013 Çarşamba

Gabriel O. Emerson’u Twitter Chat ile Yakından Tanıyalım ve Küçük Birde Sürpriz… Bölüm 2 | Söyleşi



Popüler müzik hakkında ne düşünüyorsunuz? Gördüğüm kadarıyla pek ilginizi çekmiyor.
SR: Teşekkür ederim, modern müziği dinlediğim biliniyor ama ben daha çok caz ve klasik müziği seviyorum.
SR: Nine Inch Nails dinlerdim.

SR: Bu arada eğer SR sorularınıza Gabriel’in üçüncü kitabında cevap vermemiş olursa, sonradan cevapları yayınlayacağız.

Eğer profesörün Noel için bir dilek hakkı olsaydı, ne dilerdi?
SR: Daha fazla silahlı şiddet olmasın ve çocuklar öldürülmesin.

Profesör Julia ile İrlanda’ya gelmeyi düşünür müsünüz?
SR: Büyük bir memnuniyetle, J’i Kells’in Kitabı’nı görmeye götürmeyi istiyordum.

Julia’nın Beatrice olduğunu anladığınızda, aklınızdan neler geçti?
SR: Ben tam bir aptalım.

Prof. Emerson, ailenizle aranızda bir yakınlaşma oldu mu?
SR: Evet, J birçok bakımdan mucizevi birisi ve bu da onlardan bir tanesi. Onun sayesinde aileme daha yakın hissediyorum.

Hayranlarınız arasında bulunan erkek arkadaş ve eşler grubuna, kadınların erojen bölgeleri üzerine bir ders vermeyi düşünür müsünüz?
SR: J’in buna izin vereceğini sanmıyorum ama belki birlikte bu konuda bir kitap yazabiliriz.
Hey Profesör, bize “havlunuz”la bir fotoğraf göndermeye ne dersiniz?
SR: @IndiaRose_Susan’a sormamız lazım, çünkü gizli fotoğraflar onun himayesinde.
Hayır, İşte bu yüzden Gabriel’in Cehennemi’ni şu anda komodinimde istiyorum!
SR: Helena senin komodininde yer almaktan zevk duyarım.

Sevgili Profesör, bugün hazırlıksız geldim (biliyorum, kötü), bu yüzden başka bir zaman yeniden bu sohbeti gerçekleştirme ihtimaliniz var mı?
SR: Muhtemelen, belirtmeliyim ki çok keyifli bu iş.

Profesör, film seyretmeyi seviyor musunuz? Hangi türü?
SR: Alfred Hitchcock hayranıyım, aksiyon, gerilim yada klasik Hollywood filmlerini seyretmeyi seviyorum.

Julianne’nin kapısına bıraktığınız sümbüllerdeki kartta ne yazıyordu (hani Julianne’nin okumadan yırttığı kartta)
SR: SR yine “spoilers” diye bağırıyor, ama eğer Gabriel’in üçüncü kitabında bu soruna cevap bulamazsan, sonrasında alacağına emin olabilirsin.

Profesör, üçüncü kitapta ortaya çıkacak, henüz Julianne’nin bilmediği başka sırlarınız var mı?
İlginç... Sizce Julia’nın sizinle henüz paylaşmadığı başka sırrı var mı?
SR: Tabii ki. Birbirimize herşeyi hemen anlatamayacağımızı söylemiştik ve bu konuda karşılıklı olarak anlaşmıştık.

Profesör, düğünden bu yana Julianne’nin babası ile olan ilişkinizde bir iyileşme oldu mu?
SR: Deniyorum ama sert bir adam...

İyi geceler Profesör, Julia ve ilişkinizden öğrendiğiniz en önemli şey nedir?
SR: Julia, herkesin düşündüğünden daha güçlü.

Bizimle bu sohbete katıldığınız için teşekkür ederiz! Julia ve siz Brezilya’ya da gelmelisiniz. Burada da bir konferans verebilirsiniz.
SR: Obrigado, Cristina!
THESUBCLUBbooks: Profesör’e bize katıldığı için ve @sylvainreynard’a da bu ziyarete izin verdiği için teşekkür ediyoruz. Çok keyifliydi ... Ve burada olan ve katılan herkese de teşekkürler, #lust101 hashtag’i popüler oldu bu akşam.

@enbocci : Bilginiz olsun Profesör’ün çenesi düşüklüğü nedeniyle @sylvainreynard twitter mesaj hapsinde!

Şimdi küçük bir de sürprizim var; Gabriel’in üçüncü kitabından bir teaser... Bu teaser Sylvain Reynard tarafından yayımlanmıştır ancak çalışması devam eden bir kitabın parçasıdır ve basılan kitapta yer alacağının garantisi yoktur.

Julia, Peggy Lee’nin Fever şarkısı ile uyandı. Gabriel’in normalde tercih edeceği bir sabah şarkısı değildi ama ümit vadediyordu. Üzerine sabahlığını giydi ve merakla banyoya doğru yürüdü.

Gabriel aynanın önünde durmuş, tıraş oluyordu. Uçları kıvrılmış koyu renk saçları, duştan dolayı hala ıslaktı. Belinde oldukça düşük bağlanmış, lacivert bir havlu vardı ve üstü çıplaktı. Julia, havlunun altına doğru kaybolan V’yi takip etmek isteği duydu.

Her zamanki gibi, tıraş sabununu bir tıraş fırçası ile köpürterek yüzüne sürdü. Gözlüklerinin arkasındaki safir renkli gözleri, tıraş bıçağına konsantre olmuştu, tıraş bıçağını kaldırdı ve başladı.

Sırıtarak “Kapı aralığında mı gizleniyorsun, sevgilim?” dedi.

“Seni ateşlendirenin ne olduğuna bakmaya gelmiştim.”

Durdu ve içine işleyen bir bakışla “Sanırım bu sorunun cevabını biliyorsun, Julianne.” dedi.

“Benim ateşimi ne yükseltiyor biliyorum. Sevdiğin adamın tıraş olmasını seyretmekten daha seksi birşey yok.”

Tıraş bıçağını duruladı. “Böyle düşünmene sevindim, çünkü bu her gün yaptığım bir şey.” Gözleri parladı. “Tabii kirli sakalıma bağlandıysan ayrı. Hatırladığım kadarıyla dün akşam birlikte iyi vakit geçiriyordunuz.”

Gözleri Julia’nın kasıklarına kaydı.

Julia, yanaklarının kızardığını hissetti. Sırt üstü yattığı ve Gabriel’in sakalının sürtünmesinin yarattığı hissi düşündü ...

Gabriel “Aklından geçenleri öğrenmek için para vermeye hazırım.” dedi, dikkatini çekmek için elini sallarken.

“Pardon, efendim?”

Kendi kendine gülerek, “Seminerin kaçta diye sormuştum.”dedi.

“Saat ikide.”

“Benim ilk dersim onda. Tıraş olmayı bitirdikten sonra ders programımız dışında ki, bazı aktiviteler için bir sürü zamanımız var.” Tıraş bıçağını ustalıkla hareket ettirerek, işine devam etti.

Julia yaklaşarak, kürek kemikleri arasında bir öpücük kondurdu.

Bu Gabriel’i tekrar durdurdu.

“Dikkatimi dağıtıyorsun?”

“Gerçekten mi?”


Tekrar öptü, bu defa kollarını omuzlarına doladı ve parmaklarının altında sert kasları hissetti.

“Kendime engel olamıyorum, Profesör.”

Kaslarına ve gücüne hayran bir şekilde parmaklarını omuzlarından aşağı doğru kaydırdı. Dudakları omurgası boyunca, havlunun hemen üzerinden kendisine göz kırpan gamzelere doğru ilerledi.
Gabriel ürpertiyle titredi ve tezgaha tutundu.

“Sen bana dokunurken tıraş olamam.”

“O zaman belki, senin için ben yapmalıyım.”

“Gerçekten mi?” Gözleri ateşli bir şekilde buluştu.

“Sen beni beslemekten zevk alıyorsun. Belki bende seni tıraş etmekten zevk alırım.”

“Bu sabah, son derece baştan çıkarıcısın.”

Gabriel tıraş bıçağını kenara koydu ve dudaklarında bir gülümseme belirtisi ile Julia’ya önüne geçmesini işaret etti.

Gabriel’e bakarak, tezgahla arasındaki boşluğa ilerledi. Gabriel hızlı bir hareketle, Julia’yı tezgahın üzerine oturttu.

Ellerini dizlerinin üzerine koydu ve bacaklarını iki yana açarak, ortasındaki yerini aldı ... 

Benden bu kadar :) teaser'ın biraz daha devamı var, okumak isterseniz Jenna'nın sayfasında tamamını bulabilirsiniz. Keyifli okumalar...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...