Copyright © Tuğçe'nin Kitaplığı
Design by Dzignine
30 Ocak 2013 Çarşamba

Hopeless - Colleen Hoover | Alıntı


704830_171044009704927_1237488162_o

Sanırım ben hala bu kitabın, Hopeless (Umutsuz), etkisindeyim, alıntıları çıkartırken keşke bitmeseydi dedim resmen :) Buyrun size birkaç alıntı kitaptan...  Hoşunuza gittiyse ve henüz okumadıysanız, bu kitapla ilgili diğer yazdıklarım: yorum ve ek bölüm ön okuma

*benim çevirilerim, ileride birgün kitabın Türkçe'si çıkarsa farklı olabilir, şimdiden mazur görün...
 "Gözlerini açık tutmanı istiyorum …çünkü kalbimin en son parçasını sana verişimi izlemeni istiyorum."
- Sky
~
 "Dudaklarım senin dudaklarına değdiği anda, senin ilk öpücüğün olacak. Çünkü eğer daha önce biri seni öptüğünde hiç bir şey hissetmediysen, kimse seni gerçekten öpmemiş demektir. En azından benim seni öpmeyi planladığım gibi öpmemiş demektir."
- Holder
~
"Bu gerçek Six. Gerçek bir sona kızamazsın. Bazıları kötü olabilir. Seni kızdıranlar sahte mutlu sonlar olmalı. "
-Sky
~
"Sana nasıl hissettiğimi tam olarak anlatmak istiyorum ama lanet olsun ki, tüm sözlükte sevmek ile beğenmek arasındaki bu noktayı tarif edecek bir kelime yok. Ama o kelimeyi bulmaya ihtiyacım var, çünkü bunu sana söylediğimi duymana ihtiyacım var.
“Seni yaşıyorum Sky” dedi dudakları dudaklarıma değerken, “Seni çok yaşıyorum.”"
- Holder
~
"Sen kelimeleri değil, hareketleri hak ediyorsun."
- Holder
~
"Sky, eğer bir bağlanma sorunum var mı diye merak ediyorsan, buna cevabım hayır. Bir gün, uzun uzun zaman sonra… üniversiteden mezun olduktan sonra falan… sana evlenme teklif ettiğimde… ki; bir gün edeceğim, bende öyle kolay kurtulamazsın… Seninle evliliğimiz yürüyecek umuduyla, evlenmeyeceğim. Çünkü benim olduğun zaman, bu sonsuza kadar olacak. Sana daha önce de söyledim; seninle birlikte önemli olan tek şey sonsuz ve bu konuda şaka yapmıyorum."
- Holder
~
"Adımı söyleyişini duydukça, keşke bütün kelime dağarcığı Sky’dan ibaret olsaydı ve sadece adımı söyleseydi diyorum."
- Sky
~
"Şimdiden bir kızın basitçe beğeneceği bir çocuk olmadığını söyleyebilirim. O, kendinizi kaybederek seveceğiniz bir çocuk ve bu düşünce beni korkutuyor. "
- Sky
~
"Gözlerim ellerinden, kolundaki küçük yazılı dövmeye kaydı. “Umutsuz”"
- Sky
~
"“Dean Holder? Dağınık kahverengi saçlı? İçini yakan mavi gözler? Dövüş Külübünden henüz çıkmışcasına bir tavır?"
- Six
~
"Ve bir kez daha yalanlar ve hayal kırıklıkları ile dolu yeni dünyamda, bu umutsuz çocuk bir şekilde beni gülümsetmenin yolunu buluyor. "
- Sky
~
"Kendi kendime, senden sadece uzak durmam ve seniz bana kızmış olarak bırakmam gerektiğini  söyledim, çünkü  seninle henüz paylaşmaya hazır olmadığım çok fazla sorunum var. Ve gerçekten senden uzak durmayı denedim ama yapamıyorum."
- Holder
~
"Kalbim kırık, Sky. Senin, o kız olmanı istemedim."
- Holder
~


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...