Copyright © Tuğçe'nin Kitaplığı
Design by Dzignine
30 Ocak 2013 Çarşamba

I Am Alive - Cameron Jace | Tanıtım ve Alıntı


Xpresso Books Blitz çerçevesinde size Mayıs 2012 tarihinde çıkmış bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Kitap tanıtımı yazısı ve küçük de bir alıntıyı aşağıda bulabilirsiniz, önümüzdeki günlerde de bir yorum gelecek... Keyifli okumalar!

IAmAliveKitap Adı : I Am Alive 

Yazar: Cameron Jace
Çevirmen: -
Sayfa Sayısı: 267
Dili: İngilizce

Her kız ölür – ama her kız tam anlamıyla yaşayamaz.

On altı yaşındaki Decca Tenderstone, korkusuz ve yakışıklı, aynı zamanda da kibirli, sessiz, güzel ve hemen hemen her tanıştığını vuran, Leo ile karşılaştığında büyülendiğini hisseder.

Klasik sıkıcı kız, kötü çocukla tanışır hikayesi… hmm… mi acaba?
Los Angeles’ta distopyan bir gelecekte; her on altı yaşındaki genç, geleceğini belirleyebilmek için 1’den 10’a kadar rütbelendirilir. Bu rütbelerin dışında kalanlar, topluma karşı bir tehlike oluşturdukları gerekçesiyle; canlı yayınlanan ve son derece zalim bir kurban etme gösterisi olan, Canavar Şovu programına katılmaya zorlanıyorlar. Ve bu başkaldıran çocuklar ya “Kötü Çocuklar” ya da “Canavarlar” olarak etiketleniyor  ve ölümcül oyunlarda hayatları için dövüşüyorlar.
Hayatta olduğunu kanıtlamak içinse, her altı saatte bir “Hayattayım” diye bağırman gerekiyor. Sesini alçaltırsan, öldün demektir.

Decca’nın Leo’ya ihtiyacı yok. Onun kendi sırrı var. Bir yandan birbirlerine dayanamıyorlar, bir yandan Decca, neden hiçbir rütbeye uymadığını öğrenmeye çabalıyor...

Aşk, hayat, büyümek ve hayatta kalmak…kararlarını verirken ve kim olduğunu bulmaya çalışırken, hiçbir şey Decca’yı durduramayacak.
---
Alıntı

28. Bölüm

Uyanıpta gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey; bir çift güzel yeşil göz. Leo. Elinde bir gofret tutuyor ve uyku tulumu da görünürde yok. Uykulu bir halde, ben de uyku tulumumdan çıkıyorum.
“İyi misin?” diye soruyor.
“Kötü bir rüya gördüm.” Diyorum esneyerek.
“Gerçekten mi? Ağladığını duydum gibi gelmişti.”
“Yani? Bir kız rüyasında da mı biraz yalnız kalamayacak? Neden uyanıksın sen?” Diğer herkes uyuyor.
“Sadece seni kontrol ediyordum.” Diyor normalden biraz daha içten bir şekilde sırıtarak. Hatta derinlerde bir gülümseme gizlenmiş. “Sana çikolata getirdim.” Elindeki gofreti uzatıyor.
Aniden alıyorum elinden. “Zayıf noktamı buldun.” Kocaman bir ısırık alıyorum. Garip bir tadı var çikolatanın. “Peki seninki ne?”
“Benimki?”
“Senin zayıf noktan?”
“Benim zayıf noktam yok.” Diyor çekinmeden.
“Peki ya ben?”
“Bu, buradan canlı çıkmayı başardığımızda konuşmamız gereken bir konu.”
---
Bu da kitaptan bir şarkı : 



Eğer ilginizi çektiyse bu kitabın üçlemesi için buyrun aşağıda bir çekiliş var, 16 Ocak'ta sona erecek çekilişte 1 kişi bu üçlemeyi kazanacak. Artık ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz... eğer yeniyseniz buyrun, resimli rafflecopter uygulamamız burada... :) Unutmayın!...Tek katılım hakkınızı kullanabileceğiniz gibi, diğer seçenekler ile birden fazla katılım hakkı da elde edebilirsiniz.

Size çıkmazsa yada siz öyle düşünüyorsanız, buyrun;
Buradan satın alabilirsiniz:

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...